4 moduri prin care să nu-ți distrugi reputația afacerii în social media
4 moduri prin care să nu-ți distrugi reputația afacerii în social media

4 moduri prin care să nu-ți distrugi reputația afacerii în social media

Reputația afacerii tale și prezența ta în social media trebuie să fie ca o carte de vizită a brandului. Cu cât ai o imagine mai bună, cu atât ai mai multe vânzări și mai mulți urmăritori. De exemplu, știai că 90% din potențialii tăi clienți se uită la recenzii pentru a vedea experiența altora cu afacerea ta? Astfel, reputația afacerii tale trebuie să fie impecabilă fiind un factor decizional atunci când vine vorba de a cumpăra ceva. Îți poți îmbunătăți prezența online a business-ului tău evitând aceste greșeli.

1. Nu interacționezi îndeajuns cu actualii sau potențialii tăi clienți

Întotdeauna este o bucurie să vezi cum oamenii interacționează cu postările tale de pe conturile de social media. Știm că uneori este posibil să crezi că este o pierdere de timp să răspunzi fiecărui comentariu. Cu toate acestea, nu este un motiv să rămăi în umbră și să nu răspunzi comentariilor. Este de ajuns și să spui un simplu mulțumesc celor care-ți laudă conținutul.

Pentru a-ți menține reputația afacerii cât mai curată, cel mai important este să răspunzi întotdeauna comentariilor negative sau celor care se plâng de serviciile tale. Poate crezi că problema va trece, dar te asigurăm că niciodată nu vor trece cu vederea ceilalți clienți. Este timpul să faci „Community Management”, te asigurăm că cel cu care vorbești se va simți apreciat și ajutat! Amintește-ți întotdeauna că rețelele sociale pe care ești prezent și activitatea ta de acolo servesc drept prima impresie pe care clientul și-o face despre afacerea ta.

2. Încearcă să nu fie totul doar despre vânzare

Bineînțeles că vânzările sunt importante pentru orice afacere și reprezintă modul prin care brandul supraviețuiește pe piață. Este important ca strategia ta de postări să fie cât mai diversă și conținutul original.

Dacă fiecare postare din social media va fi despre a vinde ceva, publicul tău nu va mai avea motiv să te urmărească. În schimb, dacă vei alterna o postare creativă cu una de vânzare, publicul tău va aprecia mai mult asta. Și îți vei și păstra reputația afacerii perfectă în fața fanilor tăi. Totul ține de creativitate și de o strategie de comunicare în social media foarte bune.

Dacă vrei să vorbim mai multe despre strategia afacerii tale în social media, dă-ne un mesaj și hai să fim parteneri în creșterea vizibilității tale online!

3. Trebuie să fii consecvent în frecvența cu care postezi pe Facebook sau Instagram

Consecvența este cheia pentru reputația afacerii tale în social media! Clienții tăi și oamenii care sunt prezenți în online nu vor urmări niciodată un brand care nu postează cu o anumită frecvență. Trebuie să fii mereu în contact cu cei care te urmăresc. Iindiferent de cât de des postezi pe Facebook și Instagram.

Fie că este un scurt Insta Storie pe Instagram sau o postare pe Facebook, trebuie să fii în feed-ul celor care te urmăresc. În plus, algoritmul rețelelor sociale știe când oamenii interacționează mai mult cu un brand sau o anumită postare și aleg să îl scoată în față pentru a fi văzut de mai multe persoane.

4. Trebuie să fii mereu atent la ce postezi în social media

Aici ne referim la faptul că nu ai nicio scuză ca postările tale să aibă greșeli gramaticale. Este stânjenitor pentru brandul tău și denotă faptul că nu dai o importanță sporită postărilor și că îți pasă de urmăritori. Poate părea dur, dar acestea sunt foarte importante pentru reputația afacerii. Este important și să nu ai greșeli de scriere care pot transforma foarte ușor o idee în cu totul altceva. 😀 

De asemenea, este important și conținutul foto sau video să nu fie înțeles greșit sau să fie atât de nepotrivit încât să fie ofensator pentru urmăritorii tăi. Reține întotdeauna că este o linie destul de subțire între a fi creativ și a avea glume sau înțelesuri nepotrivite. 

Dacă vrei să vorbim mai multe despre strategia afacerii tale în social media, dă-ne un mesaj și hai să fim parteneri în creșterea vizibilității tale online!

Lasă un răspuns