5 moduri de a avea mai mulţi urmăritori pe Instagram
5 moduri de a avea mai mulţi urmăritori pe Instagram

5 moduri de a avea mai mulţi urmăritori pe Instagram

Cu 1 miliard de utilizatori la nivel global, creşterea rapidă de utilizatori pe Instagram de la începutul acestuia în 2010 a schimbat fără îndoială modul în care brandurile interacţionează cu potenţialii şi actualii consumatori. Aproape 60% dintre persoane admit că folosesc Instagram pentru a descoperi noi produse, în timp ce 75% au vizitat un site de grand după ce au văzut postarea lor pe Instagram.

Chit că eşti o companie multinaţională sau un business mic, uite câteva moduri în care ai putea să îţi creşti urmăritorii de pe Instagram:

1. Colaborează cu influenceri

Nielsen a aflat că 92% dintre consumatori care intenţionează să cumpere sunt bucuroşi să aibă încredere în recomandările unui produs de la oameni autentici şi de încredere pe care îi urmăresc online, în locul unei reclame plătite. 40% dintre mileniali simt că ceatorul de conţinut favorit sau influencerul îi înţelege mai bine decât prietenii lor adevăraţi. Identificând şi colaborând cu aceşti influenceri pentru campanii locale te poate ajuta să targetezi o audienţă mai largă, relevantă şi sensibilă.

De exemplu, Glossier, compania de frumuseţe din New York, a ajuns la o creştere de 600% an de an atunci când micro-influencerii de pe Instagram (nu celebrităţile) au început să discute despre produsele cosmetice şi de îngrijire a pielii.

Promovând ideea de machiaj, brandul a colaborat şi cu Youtuberi prin trimiterea acestora de produse gratuite pe care să le testeze şi despre care să vorbească în video-urile lor de rutină zilnică, unde influencerul este văzut ca o persoană normală care foloseşte produce Glossier acasă.

Influencerii Glossier au distribuit şi codurile lor de afiliere cu urmăritorii pentru a primi comisioane generoase de fiecare dată când s-a făcut o achiziţie la recomandarea lor. În timpul unui eveniment StrictlyVC în San Francisco, Emily Weiss, creatorul Glossier, a dezvăluit că trimiterile de la conturile influencerilor pentru 90% dintre vânzările lor şi pentru companie face paşi activi spre convertirea suporterilor lor loiali în evanghelişti ai brandului în viitor.

Dacă vrei să vorbim mai multe despre strategia afacerii tale în Instagram, dă-ne un mesaj și hai să fim parteneri în creșterea vizibilității tale online!

2. Fă un inventar al unor imagini convingătoare

Instagram a operat prima dată pe un conţinut vizual distribuit de către utilizatori în jurul lumii. Gândeşte-te la tipul de conţinut de care audienţa ta este interesată şi începe.

Amintește-ți, înainte de a începe să vinzi, este important să demonstrezi că eşti o sursă de încredere în industria ta pe care un potenţial sau existent consumator îl poate căuta. 

„Odată ce site-ul devine alegerea implicită pentru ceva, oamenii tind să se întoarcă în acelaşi loc de fiecare dată chiar dacă o fac doar o dată pe lună” a scris Nir Eyal în cartea sa. „Dacă foloseşti IMDB pentru a căuta filme, data viitoare când vrei să cauţi ceva despre un film nou, nu va trebui să decizi dacă să mergi pe Rotten Tomatoes sau IMDB.” 

68% dintre utilizatorii de Instagram preferă să interacţioneze cu braduri zilnic, rezultând de 58x mai multe interacţiuni per utilizator decât Facebook. Cu o activitate regulată pe platforma social media, vei putea să convingi mai multe persoane nu doar să interacţioneze cu conţinutul tău, dar să şi încerce produsele sau serviciile tale.

3. Utilizează funcţia „Insight” pentru a optimiza conţinutul

Cu Instagram Insights, poţi avea mai multe informaţii despre urmăritori (gen, locaţie, vârstă), impact organic total pe postări/ stories specifice, click-urile pe link-uri incluse în descrierea profilului, vizitatorii pe profil şi altele.

În funcţie de conversia şi interacţiune, poţi folosi aceste cifre pentru a publica conţinut care se potriveşte audienţei targetate. De exemplu, dacă audienţa targetată include indivizi din grupa de vârstă de 35-40 ani, dar urmăritorii tăi sunt din 25-35 ani, ai vrea să creezi postări care să ajungă la urmăritorii tăi.

4. Răspunde la întrebările consumatorilor

90% dintre consumatori folosesc social media pentru a ajunge la branduri când au o întrebare sau o reclamaţie, din care aproape 33% sunt deschişi să plece în altă parte dacă nu primesc un răspuns în aproximativ 10 ore.

Răspunzând consumatorilor la mesajele directe şi comentarii într-un anumit timp nu reflectă doar într-un mod pozitiv brandul tău, dar şi joacă un rol crucial în ceea ce priveşte recomandările.

Dacă vrei să vorbim mai multe despre strategia afacerii tale în Instagram, dă-ne un mesaj și hai să fim parteneri în creșterea vizibilității tale online!

5. Verifică-ţi pagina de Instagram

De la o credibilitate mai bună a brandului la o prezenţă influentă socială de căutare, a avea contul de Instagram verificat are avantajele sale. Oricare ar fi motivele tale, deţinerea unui faimos checkmark albastru lângă numele tău poate ajuta la creşterea ratelor de conversie şi să te facă mai popular pe platforma social media. În timp ce procesul de cerere a verificării poate fi plictisitor, beneficiile pe termen lung fac tot efortul.

Având un cont verificat pe Instagram oferă instant credibilitate şi asigură ceilalți utilizatori de identitatea ta reală, astfel încât să ia o decizie informată în legătură cu urmărirea persoanelor corecte. Checkmarkul albastru de lângă numele de utilizator indică faptul că moderatorii  Instagram s-au uitat personal în autentificarea prezenţei tale ca un brand recunoscut la nivel global, persoană publică sau celebritate.

Conform TrackMaven, 78% dintre afaceri şi-au crescut capacitatea de conţinut în ultimii 2 ani, însă media interacţiunii de conţinut a scăzut cu 60%. Cele mai multe branduri încearcă să folosească o abordare difuzată în social media, sperând că atâta timp cât publică campanii, oamenii vor continua să interacţioneze cu ei. Din păcate, transformând o idee într-o mişcare de impact în panorama competitivă din ziua de azi arată că gândeşti outside the box. Totuşi, scopul final nu este doar transmiterea unui mesaj, dar de fapt construirea unor relaţii cu audienţa.

Lasă un răspuns