7 tipuri de conținut pentru promovarea evenimentelor
7 tipuri de conținut pentru promovarea evenimentelor

7 tipuri de conținut pentru promovarea evenimentelor

În acest articol vorbim despre promovarea evenimentelor și cum să le optimizezi astfel încât clienții să devină și să rămână prieteni cu tine. Deși marketingul digital devine din ce în ce mai important, nu există nicio îndoială că evenimentele live încă oferă unele dintre cele mai bune oportunități de implicare și conversie la care poți spera. Cu toate acestea, ai nevoie de planificare, gestionare și marketing eficient pentru a-ți maximiza rentabilitatea.

Peste 40% dintre creatorii de evenimente au declarat că intenționează să cheltuiască mai mult pentru marketing în 2019 decât anul precedent. Cea mai mare parte a acestui buget este cheltuită pentru conținutul răspândit prin e-mail și social media. Aceste două canale sunt cele mai eficiente pentru mulți marketeri de evenimente (78% spun că e-mailul este cel mai eficient și 96% folosesc concursurile din social media). Dar asta nu înseamnă că ar trebui să treci cu vederea alte forme de content marketing.

Următoarele sunt doar câteva exemple în care poți utiliza conținut pentru a-ți promova evenimentul (conferința, expoziția sau seminarul). Ia în considerare integrarea lor în strategia de marketing pentru următorul eveniment.

Quick Takeaways

  • Conținutul este extrem de eficient pentru marketingul de evenimente și te poate ajuta să îți stimulezi numărul participanților și ROI.
  • Nu sta doar pe e-mail și pe social media – ia în considerare și alte canale pentru content marketing.

1. Email

Marketingul prin email poate fi incredibil de eficient pentru promovarea evenimentului tău. Este, de asemenea, cel mai bun mod de a păstra legătura cu participanții atât înainte, cât și după eveniment.

Nu uita că acești oameni sunt pe listă, pentru că sunt interesați de ceea ce ai de spus. Așa că șansele ca aceștia să fie interesați și de eveniment sunt mult mai mari decât în cazul persoanelor care îți găsesc site-ul prin motoarele de căutare sau văd un anunț pe social media.

Poți utiliza e-mailul pentru a anunța evenimentul (creând un pic de entuziasm și intrigă). Informează audiența despre program și vorbitorii invitați. Trimite mementouri în săptămâna în care se desfășoară evenimentul și cere feedback după eveniment.

Dacă timiți un e-mail obișnuit, nu uita să menționezi și evenimentul tău acolo. Chiar dacă trimiți e-mailuri separate pentru promovarea acestuia.

Dacă vrei să vorbim mai multe despre email marketing trimite-ne un mesaj!

2. Postări pe blog

A scrie despre evenimentul tău pe propriul blog este una dintre cele mai simple și ușoare forme de marketing de conținut pe care le poți face. Asta nu înseamnă că nu este eficient.

Poți face blog despre eveniment pentru a prezenta detalii despre program. Iintrodu vorbitorii invitați și scrie articole pe teme pe care le vei prezenta la eveniment.

Blogging-ul despre evenimentul tău este un bun impuls SEO și îți oferă altceva decât pagina evenimentului pe care să intri din social media. Dacă postările oferă valoare audienței tale aceștia le vor distribui mai departe. Acest lucru ajută la creșterea expunerii, făcând mai ușor atingerea unui public mai larg.

Postarea invitațiilor pe alte bloguri poate fi, de asemenea, o strategie eficientă. Vino cu o listă de alte bloguri din industria ta și gândește-te la subiecte despre care poți scrie și care vor interesa publicul tău. Poți lucra într-o mențiune a evenimentului, mai degrabă decât să scrii doar despre evenimentul tău. Cei interesați pot face click pentru a afla mai multe.

3. Social Media

Social media este o modalitate excelentă de a genera curiozitate în perioada de pregătire a evenimentului, deoarece mulți utilizatori verifică zilnic newsfeed-ul pentru a vedea ultimele noutăți.

Poți efectua o numărătoare inversă, cu o postare scurtă în fiecare zi, să faci link către postările de pe blog despre eveniment și să oferi posibilitatea publicul să pună întrebări.

Sursa imaginii: https://buffer.com/library/social-media-event-marketing

Postările plătite pe social media te pot ajuta să obții mai multă expunere pentru evenimentul tău. Acestea sunt un mod eficient de a ajunge la publicul țintă, dar care încă nu te urmărește.

Asigură-ți continuitatea postărilor pe conturile de social media din timpul evenimentului cu imagini și videoclipuri. Este posibil să dorești chiar să iei în considerare un flux live de discuții și prezentări.

Nu uita să alegi un hashtag pentru eveniment și să încurajezi participanții să-l folosească atunci când postează pe social media.

Dacă vrei să vorbim mai multe despre Social Media, trimite-ne un mesaj!

4. Video

Videoclipul poate surprinde esența evenimentului tău într-un mod în care o postare scrisă nu poate. Este deosebit de eficient dacă derulează o serie de evenimente, deoarece poți lansa clipuri de discuții și prezentări de la vorbitorii și invitații precedenți. Pentru a oferi viitorilor participanți un gust de ceea ce se pot aștepta.

Poți utiliza, de asemenea, videoclipuri pentru a prezenta vorbitorii invitați. Pentru a afișa locul și chiar pentru a arunca o privire din culise în cadrul organizării evenimentului. 

5. Conținut interactiv (Sondaje)

Sondajele sunt, desigur, o modalitate excelentă de a colecta feedback de la participanți după eveniment. Dar poți să le utilizezi și înainte de eveniment pentru a afla mai multe despre publicul și motivațiile lor.

Acest lucru îți permite să îți adaptezi prezentările la audiența din ziua respectivă și să te asiguri că ai un program echilibrat de discuții. Ateliere și alte prezentări live care să se potrivească tuturor.

6. Podcast-uri

Podcast-urile captivează lumea în același mod în care o fac și videoclipurile. Dar vei dori să utilizezi podcast-uri într-un mod ușor diferit pentru a-ți promova evenimentul.

Nu trebuie să creezi un nou podcast doar pentru un eveniment. Deși aceasta este una dintre strategiile pe care le-ai putea lua în considerare.

Dacă deja produci un podcast obișnuit, realizezi un episod în jurul evenimentului cu clipuri din discuțiile live, interviuri cu vorbitorii invitați, fragmente de la participanți și alte materiale audio interesante. Aceasta poate fi o modalitate excelentă de a promova evenimente viitoare dacă intenționezi să le derulezi în mod regulat.

Apariția pe alte podcast-uri este, de asemenea, o modalitate excelentă de promovare. Podcast-urile sunt mereu în căutare de invitați, iar aceasta este o oportunitate fantastică de a ajunge la o audiență mai largă și de a crea curiozitate pentru evenimentul tău.

7. Ebooks și resurse gratuite

Oferirea a ceva suplimentar participanților evenimentului. Ca o modalitate de a le mulțumi pentru că au venit la eveniment oferă o valoare suplimentară publicului. Este de asemenea, o modalitate de a rămâne conectat și de a interacționa cu aceștia după eveniment.

Poți trimite resurse care se extind pe subiecte abordate în discuții live sau ateliere. Poți oferi copii electronice gratuite ale cărților vorbitorilor invitați.

Toată lumea iubește ceva gratuit. Dar nu te limita la stilourile fizice și genți care sunt oferite în mod obișnuit la expoziții. Gândește-te la ce poți oferi, care va transmite cu adevărat valoare pentru publicul țintă.

Lasă un răspuns