Cum să îţi creşti agenţia de marketing
Cum să îţi creşti agenţia de marketing

Cum să îţi creşti agenţia de marketing

În cazul în care te-ai gândit că începerea unei agenţii de marketing e greu de realizat, eşti pe cale să afli cât de provocator este să o dezvolţi. Deşi ar fi foarte satisfăcător dacă reuşeşti, nu vei putea să îţi duci agenţia la nivelul următor fără o strategie solidă. Ştiind exact pe ce ar trebui să te focusezi te va ajuta să asiguri organizaţia să se extindă şi să devină de succes în timp.

Îmbunătăţeşte procesul de preluare a clientului

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le poţi face pentru a dezvolta agenţia de marketing este să creşti retenţia de clienţi. Ideal, ar trebui să ai o puternică şi de lungă durată relaţie cu fiecare dintre clienţi. Pentru a câştiga încrederea cuiva rapid ai nevoie să faci o impresie bună mai întâi. Bineînţeles, poţi face asta prin îmbunătăţirea procesului de preluare. Ţine minte că trebuie să demonstrezi fiecărui client cum îl poţi ajuta şi de ce nu trebuie să se uite la o altă agenţie de marketing.

Îmbunătăţeşte prezenţa în social media

Ca o agenţie de marketing, ar trebui să ştii cât de important este să ai o prezenţă în social media puternică. Pe lângă prezenţa pe Facebook, Twitter şi Instagram, ar trebui să fii şi pe LinkedIn. Uită-te la ce postează competitorii tăi pe social media pentru a avea o idee despre ce le-ar putea plăcea urmaritorilor tăi online. Este o idee bună să faci Facebook ads pentru a începe să câştigi urmăritori. Pentru un preţ modest, vei avea curând mulţi oameni care să vizualizeze ce publici pe pagina de Facebook.

Publică conţinut de calitate

Acesta este unul dintre cele mai bine şi ieftine metode să îţi creşti agenţia de marketing. Asigură-te că înfiinţezi site-ul companiei şi creezi o secţiune de blog unde poţi posta articole de calitate şi folositoare. Publică postările de pe blog pe fiecare cont de social media pe care le ai. Ţine minte că o să trebuiască să lucrezi mult pentru a lua noi clienţi. Audienţa ta vrea să înveţe mai multe despre tine înainte să te angajeze. Vor să ştie că tu şi echipa ta cunoaşteţi aria de expertiză. Odată ce încep să îţi urmeze sfaturile gratuite mai este doar puţin până să înceapă să te plătească  pentru serviciile tale. Pe lângă crearea de postări pe blog este recomandat să ai şi un canal de Youtube şi să publici video-uri scurte o dată la câteva zile. 

Pentru a fi pe un clasament înalt în Google este esenţial să înveţi mai multe despre SEO înainte de a începe să scrii articole. SEO îţi va ajuta agenţia pe termen lung prin oferirea de expunere mai multă şi ajutându-te să ai trafic organic pe care îl poţi transforma în clienţi.

Dacă vrei să vorbim mai multe despre strategia afacerii tale, dă-ne un mesaj și hai să fim parteneri în creșterea vizibilității tale online!

Implementează sistemul ERP

Implementând sistemul ERP va creşte eficienţa şi productivitatea angajaţilor. În cazul în care vrei să duci agenţia la un alt nivel, acest sistem te va ajuta să o faci. Cu acest sistem, toată lumea din agenţia ta îşi va stoca datele într-o singură locație cu securitate avansată. Peste asta, produsul software te va ajuta să colectezi şi să analizezi datele.

Socializarea

Asigură-te că tu şi câţiva dintre cei mai buni angajaţi merg la evenimente de marketing pentru a socializa. Cunoaşte o parte dintre liderii industriei locale şi cere-le sfatul. Vorbeşte cu alţi experţi în marketing şi vezi dacă ar fi interesaţi în colaborarea cu agenţia ta pe anumite proiecte. Colaborând va fi un mod bun de a fi introdus către o nouă audienţă. Bineînţeles, ar trebui să socializezi şi la alte evenimente. De fiecare dată când întâlneşti un antreprenor asigură-te că îl întrebi despre strategiile lui de marketing şi că îţi oferă sfaturi de calitate. Dacă le place ce aud poate te angajează.

Lasă un răspuns